tisdag, augusti 01, 2006

Välkommen till min sida!

Det är jag som är Christine och bor i Bålsta.
Har länge funderat på att starta en hemsida, har till och med tillbringat ett par dagar i veckan under vårterminen på skolbänken som den enda vuxna i ett gäng med gymnasieelever! En upplevelse bara det... som jag kan berätta mer om någon annan gång. Jag läste hursomhelst Webdesign, men tyvärr har det inte blivit mycket gjort under sommaren trots att jag hade hoppats kunna komma ut med min egen sida. Men kraven på mig själv och denna sida känns höga så semestern har tillbringats helt åt familjen istället! Det mognar väl i bakhuvudet. Så en blogg känns mer lättsamt, vi får väl se.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad härligt att du fixat en egen blogg! Ska bli skoj att läsa dina tankar och vad som händer runt omkring dig.
Lovely picture of you...
Lycka till!

22:21  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: