söndag, april 01, 2007

Familjen utflugna...

Pyry och barnen är i Sandviken och Kungsberget denna helgen!
Albin och Olivia fick gå i skidskola och träna på att åka lift igår och dagen slutade med att Albin åkte svart pist ner och Olivia körde både Röd och Blå pist! Barn är ju fantastiska på att lära sig nya saker!
Man blir ju imponerad och stolt! Hurra!
Själva hade jag tänkt mig en lyxdag med start i solariumet, sen få lite vårfräscha slingor i håret, vidare till en sen lunch i Stockholm med syrran, lite konstutställning och kanske lite raj raj på Rickards 5årsjubileum på kvällen.
Nåväl hälften blev väl som jag tänkt mig och tur var väl det för jag är inte frisk från min förkylning utan snarare har det blivit värre... vad kan det vara? Bästa att preparera med nässpray, Ipren, allergi tabletter, Sinova, lite gurgelvatten, mängder av het svartvinbärssaft innan man får sätt in det tunga artilleriet...
Kvällen avslutades dock jättetrevligt med en spontanmiddag hos Sven och Carina och vi pratade mina utbytesstudent erfarenheter med Charlotte som snart ska iväg på ett spännande år!
Hoppsan klockan rann iväg och var närmare 01 innan jag kom hem.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: