torsdag, april 17, 2008

Status: innervägg del 2

I helgen var Pyry borta... hmm åkte skidor med grabbarna och hade det "jätte jobbigt" säkert.
Så efter fotbollsträningen kl 8 i lördags morse gick startskottet här hemma. Jag började måla rummet och hade väl hunnit halva första varvet när mamma och Göran kom. Mamma tejpade och målade och jag rollade på och Göran fixade en härlig lunch. Team work minsann och mycket uppskattat.

Färg -"Stockholms vitt"

Vi har ju inga "vita" väggar så det är väl bra att testa nåt nytt.

Efter matpausen gav jag mig i kast med varv nummer två. Våra fina grannar erbjöd oss middag men jag hade helt enkelt inte ro att stanna till och jag var faktiskt klar framåt kvällen. Plockade bort tejpen, tvättade penslar och roller och kände mig riktigt nöjd och kopplade av med ett glas vin.

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: