fredag, juli 18, 2008

SKARAvinterLAND

Alla fyra satte oss i bilen kl 06 och drog ner till Skara somarland. En resa på fyra timmar. DAG ett
Vädret var minst sagt växlande, mulet och skit kalla vindar, soligt och lika kalla vindar.
Burr inget för en fryslort som mig. Att klä av sig till bikini eller att ens bada var för min del inte ens ett alternativ. Men övriga familjemedlemmar gjordet sina tappra försök att få valuta för pengarna. De testade lite badatraktioner men mest lockade motorvärlden.


DAG två
Vädret något bättre - jacka på och av hela tiden... Idag tog jag inte ens på mig biknin under kläderna och bad var fortfarande inget alternativ. Men andra hade dessto roligare:

Kolla in vänster bana:Olivia glider ner på ett jättedäck.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilka härliga bilder! Jag håller med dig om campinglivet! De ligger i Albin och Olivias gudis-gener, de där med motorsport...:-) Kram c

10:54  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: