tisdag, september 16, 2008

Tiden går...

Det har varit/är fullt upp och en blandad kompott av alltihop:
Tråkigheter - jag är jätte orolig för mitt gudbarn... Varför?
Maktlös - vad kan jag hjälpa till med?
Ledsen 1 - för att min bästis har det riktigt tufft just nu...det är du inte värd!
Skäms - för att grannen utbytes student vill lämna Sverige... hur kunde det bli så tokigt?
Ledsen 2 - för att grannen fått det så kämpigt trots fina intentioner... ingen skugga på dig!
Besviken - gymnasiet i Håbo som inte skötte mottagande av utbytes studenten bättre... Skärpning på er!
Glad - över att Emilia hemma igen...och kär som en klockarkatt - all lycka!
Nöjd - över att Olivia är såååå lycklig över sin klänning och sina skor som hon ska ha på bröllopet - inget som jag skulle köpt (skorna) men mostrar kan ju göra som de vill :-)
Frusen - måste det bli så in i bomben kallt med en gång? Snart dags att skrapa rutor...
Stolt - över min syster som ska köra bakom Titiyo på Debaser i Stockholm den 25/9 - Gå och se om ni kan - Prince afton!
Ser fram emot - fredagens tjejbjudning som jag blivit inviterad till...det ska bli skönt
Tveksam - min nya hårdfärg - väldigt ljus.... hmmm
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: