torsdag, januari 01, 2009

Nytt År 2009 - Nya tag

Nyårslöften eller nyårsförbättringar som jag hoppas kunna genomföra under 2009:
  • Tänk Positivt!
  • Förgyll vardagen... hitta på nåt lite "extra"
  • Lära mig mer om hur man tolkar änglakort och vara mer öppen...
  • Se till att ha lite vackra blommor hemma oftare
  • Kontakta kvinnojouren för att se om de behöver min hjälp
  • Klä mig lite mer uppiggande :-)
  • Bli bättre på planering för att frigöra tid till roliga saker:
  • Bjuda in gäster mer regelbundet
  • Planera in tid för friskluft och motion
  • Planera in mer tid för måleri
  • Planera in familjeaktiviteter: bowling, bio, pick-nick, restaurangbesök etc
  • Läsa böcker - som berör
  • Lära mig meditera - bli stilla
  • Försöka att hitta mina livsändamål

Har köpt mig ett kraftsmycke som ska hjälpa mig att se möjligheterna
och tänka positivt. "Det Du ger/sänder ut är det du får tillbaka..."
Så med detta runt halsen kommer listan ovan
att bli förverkligad eller hur?
Gott Nytt År 2009
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: