måndag, april 06, 2009

Gissa konstverket...

Olivia var nästan klar med en teckning igår. 
Hon visade den hastigt för mig och ville fråga om hon fick vara uppe och göra klart den. 
Ser du vad det är? 
Jag är väl lite färgad så jag trodde att det var ett jätte påskägg som hon målade...
I morse låg detta vid min plats på köksbordet - baksidan.
Med sin allra finaste stil hade hon skrivit några rader till oss:
Så motivet var: en romantisk solnedgång... 
Vilken tur att jag inte sa nåt om Påskägg högt 

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

De var ju världens lättaste att se att de var en romantisk solnedgång. Hejja Olivia, du är bäst!
Kram Gudmor

10:52  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker också att det var solklart att det var en solnegång!! Vad fint skrivit Olivia!!

Kram moster Soffan

12:19  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: