onsdag, december 30, 2009

Nytt År Nya utmaningar


Jag ser verkligen fram emot att få se vad detta året har med sig i bagaget för mig och min familj.

Maken har ju en fantastisk, a dream come true som väntar honom efter valet i september. Vad det innebär för mig och familjen vet jag faktiskt inte så noga, alla har gratulerat men vissa med inlägget så du ska bli riksdagsänka nu... är det så mycket mer borta än vad han är idag? Mår han bra så smittar det av sig, så resonerar jag.

För min del vet jag inte vad som ska hända - funderar mycket just nu - på allt möjligt...
Har tagit en del råd till mig och ska ta mer egentid - har redan börjat friskt med en heldag på Sturebadet inkl en klassisk massage (av en ung snygg kille!) som var en present från i fjol 8ja, inte han förståss. Var där helt själv från kl 10 till 17.30 dom fick nästan kasta ut mig, jag tom åt ensam på restaurangen! Modigt i min värld - men guud så skönt också. Ångbastade, satt i aromarummet, slumrade, funderade och läste lite bok och slösade med schampo, balsam, lotion mm som ingick.

Ska fortsätta höstens tränings schema - med målet 3 pass i veckan på Curves i Bålsta- det passar mig att kunna droppa in när helst jag kan stjäla lite tid och köra ett 30 min pass och lite stretching på det.

Kikar lite på utbildningar, vad skulle passa tro? Var finns framtiden för mig? Den är svårare, känner att jag skulle gärna ha fler arbetskamrater och friare arbetstid.


1 Comments:

Blogger EmiLia said...

Toppendag du verkar haft på SPA och duktig som kommit igång och träna :)

Ska följa dig i fotspåren och dra på träningsskorna imorgon, då gäller det!

Kramar lillsis.

12:55  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: