fredag, oktober 19, 2007

Tiden rusar fram

Vad gjorde vi förra helgen..ja det var ju olja in altanen och trädgård/växthus/gräsmatta/poolstängningsdax! Så visst fanns där att göra.
Alla hjälptes åt och vi fick mycket gjort och det var ju en härlig höstdag; kall men fin. Olivia var på kalas och råkade få en dörr i huvudet=bula. Senare var vi allihopa på dubbelkalas för Alexander och Tessan....Det blev sent. Ett tecken på at det var trevligt som vanligt.
Söndagen blev med andra ord lugn och i långsamhetens tecken och det var inte bara det regnigavädrets förtjänst.
I veckan har det varit sjukdoms som varit huvudämnet. Olivia har riktigt hög feber 39,9 flera kvällar i rad nu och är allmänt hängig. Det verka äntligen vända. Hon har varit duktig och hängt med mig på jobbet några timar då och då stackarn. Själv fick jag tok ont i njurarna och fick ta mig till vårdcentralen, det har släppt men jag får ta en pencillinkur och vara vaksam så att jag inte får feber. Även bästisen har varit en sjuk så det var en hängig vecka för oss.
Slutet gott dock för idag fick jag besök från en fd arnetskamrat som tog sig tid att stanna till i Bålsta så vi var ute och lunchade ihop och det var ju toppen!
I kväll blir det Idol på tv och Albin ska ha sin kompis Axel som övernattare tror jag...
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: