torsdag, september 20, 2007

Hoppas mina gudbarn gillar fotboll...

och att det inte regnar i helgen.
Anna, Jonas och Clara kommer hit på lördag och stannar över natten!
Det ser vi jättemycket fram emot.

Tyvärr verkar det bli mycket fotboll... hm
En sista minuten cup inbjudan/utmaning till Olivias lag lördag kl 11-14 i Bålsta någonstans (vet inte om dom lyckats fixa några planer än) och Albins P97 har hela tre matcher i helgen och jag har önskat att om han ska delta så vill vi ha den som går av stapeln på lördag fm... Låt oss hålla tummarna att det blir så.
Sen är det simhallskalas för Olivia kl 15-17
På kvällen ska vi nog göra egna pizzor tror jag...

På Söndag blir det upp tidigt för mig och skjutsa Anna till tåget, hon har planer för hela dagen.
Vi andra ska titta på, heja och några ska delta i en löpartävling som annordnas i Vibyspåret utav finska föreningen kl 11.
Sen är det dans kl 13-14 för Olivia och kl 14-16 är vi bjudna till kalas hos Milla i Solna. Dock får inte alla plats i bilen så det blir nog Pyry och Olivia som åker dit, kanske vill Jonas och Clara hänga på in mot stan eller så får de gärna stanna i Bålsta.
Undrar just om det blir nån stavgång kl 17, också arrangerat av finska föreningen. Då kanske jag tar och rör lite på mig. Sen är helgen nästan slut.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: