lördag, september 27, 2008

Grattis Bästisen! Grattis katterna!

Stort Grattis Carin på födelsedagen- alltid lika gott & trevligt att få komma hem till dig! Lite extra skönt kändes det att träffa Clara som uppehållit sig mer än vanligt i mina tankar de senaste månaderna. Jag hoppas att du nu förstått att vara rädd om dig och din framtid!Sen var det ju som alltid kul att få träffa din pappa , bror och Camilla med familjer! Hade ingen lust att åka när vi var tvungna att bege oss till nästa tillställning i Enköping. Nu när det började bli riktigt spännande ängla samtalsämnen...
I Enköping väntade 50årsfestför Sven - trevligt men det blir lite trist när man vet att den långa hemresan väntar.

Väl hemma fann vi att våra barn slitit ut sitt kvällssällskap så till den milda grad att de sov i soffan! Hepp! :-)

PS Moltass & Sally som fyller 3 år idag fick lite torkade fiskar "Chips" men tror du att det kittlade någonstans - nej. Suck det är tom omöjlight att vskämma bort dom. Fick ett bra tips av Lars: värm det du bjuder på så kanske de gillar det bättre. Ska testa detta men kanske inte på fisk-chipsen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tusen tack! Vad fina ni var när ni kom i lördags! Så fina presenter, helkvällen på Debaser var kanonbra! Hjärtat från Stjärnsund har jag på mig, blommorna står på pianot och boken ska jag börja läsa snart!! Vilken fantastisk tur jag har som har er! KRAM Carin

11:30  
Anonymous Anonym said...

haha blir lätt så när man kämpar och sliter en hel dag, spelar basket och så vidare, men söt bild iaf :D (A) *ler*, tack för ett underbart kort och att du la ut det christine ;)

// Putte

16:28  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: