onsdag, november 12, 2008

Förkyld

Fick med oss en Västerås bacillusk från mamma förra helgen, som först däckat henne, och nu mig och Göran. Kämpade genom torsdag-måndag på jobbet men natten till igår så bestämde jag mig för att stanna hemma.
Har inte varit hemma från jobbet sen jag vet inte när... Vilket jag upptäckte raskt när jag satt och svor framför Försäkringskassans hemsida och försöte begripa mig på vart jag skulle sjukanmäla mig... = ingenstans bara till arbetsgivaren (ha, ha)
Det känns bra att lyssna lite på kroppen och faktiskt stanna hemma, har ingen feber men däremot är bihålorna lite griniga och det kittlar i svalg och mot öronen och jag har "anträngningsrosor" på kinderna. Ganska snyggt om det inte var för att ögonen och området runt näsan är röda osv...

Albin tycket det var mysigt att ha mig hemma: tända ljus, doften av nyrostat bröd och tv:n igång och någon som önskar dom en bra dag när de cyklar iväg till skolan... visst får man sig en tankeställare.
Jag får fokusera på mantrat " money comes easily and frequently to me" så blir det snart en möjlighet.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: