fredag, januari 09, 2009

Gott Nytt Pocket År!

Ett litet ljus... Pocketböcker börjar dimpa ner hos mig...
"Välkommen till vårt pocketutbyte!
Vi gör detta bara för att det är roligt att läsa böcker!
Skicka en läst pocketbok till den första personen på den bifogade listan. Gör sedan om listan....osv"

Jag har fått min första pocket av en okänd dam med ett riktigt festligt namn... jag ska kolla med Carina vem hon är man blir ju nyfiken.
Bok ett - en bok av Katerina Janouch "Våta Spår" den ser jag också fram emot att läsa, har bara läst artiklar om samt av henne...
Bok två - från Annette (tror att det egntligen är Carina som ska ha den så jag ger den till henne (men först läser jag den själv :-) Minette Walters "Iskällaren", henne har jag läst dock inte denna boken så det blir kul.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: