lördag, januari 17, 2009

Vart tog alla pocketböcker vägen?

Detta pocketkedjebrev som cirkulerade i årsskiftet... det borde ge utdelning snart, man borde få sina böcker inom 20 dagar ungefär, jag har fått två hittills och det är den 19:e.... hmm. Lurad igen? Näe egentligen inte, för jag har ju bara skickat en själv (som man ska) och fått två...

Har förresten läst en biografi som jag fick i julklapp:
"Champagneflickan - en svensk strippa berättar" av Caroline L Jensen (fick den av någon av mina kära systrar) läsvärd och väldigt rakt skrivet sann historia av en skarp tjej som vet vad hon är beredd att ge och ta... Betyg: "inte köpa bara låna bok..." Låna av mig vet ja

"Munken som sålde sin Ferrari" av Robin Sharma, blev jag rekommenderad att köpa i augusti, det gjorde jag förstås, den har jag läst sakta, ett kapitel i taget, strukit under, och antecknat i kanterna och läst om...
Betyg: KÖP, läs, fundera och återkom och köp fler för att ge bort den till andra...
Jag har redan gett bort tre stycken i år!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: