lördag, februari 14, 2009

En underbar alla hjärtansdag till er alla!

Ha en underbar dag – varje dag,  käre vän!! 
Själv firar jag dagen med frukost på sängen av barnen (det har Olivia lovat)
FACIT: Tjaa nu blev det inte riktigt sååå utan mer:
"IF YOU WANT BREAKFAST IN BED,
SLEEP IN THE KITCHEN"
Jag dukade själv och mot slutet fick jag lite hjälp av Albin 
det blev lite nyttigheter men även lite gott som ni ser
 och lite gottis, sen åker jag in till stan och träffar bägge systrarna och mamma sen blir det en vandring på Moderna museet och därefter en härlig lunch buffe på samma ställe 
- en bara vara tillsammans dag.
Kvällen med familjen och då får vi se vad det blir...
en afton med Melodifestival (familjen fick äta själva för jag var proppmätt...)
sen såg vi Bruce den allsmäktige på tv:n ganska rolig.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: