torsdag, februari 26, 2009

LaLeh i Uppsala - me and Simon


Åkte till Uppsala direkt efter jobbet, träffade Pyry vi käkade på en Thairestaurang och gick sen till det fina konserthuset för att se LaLeh spela & sjunga.
"Förband" var en Luleåkille Kristofer  Åström - han sjöng en helt otrolig första låt, helt ensam på scenen med sin gitarr och munspel - fantastisk, synd bara att jag inte vet vad låten heter, men jag skulle garanterat känna igen den om jag fick höra den igen. Han ska visst släppa ett album (Sinkadus?) i början av April om jag minns rätt. Jag ska hålla utkik!
Sen efter en halvtimmes väntan (inte så kul när man har lång väg hem, arbetsdag i morgon med start kl 07 och ungarna är hemma solo) Men det var det värt!! Den tjejjen kan hantera massor av instrument och ett av dem är hennes fantatsiska röst. Har ni chansen så gå och lyssna och se, för det är helt annat att lyssna på skivan efter att fått både se och höra henne live.
Tack Pyry för en fin julklapp!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: