söndag, september 20, 2009

Konstrunda i Håbo

Tuula hängde på och vi tillbringade några intensiva timmar på lördags eftermiddagen
mellan 15 och 17 med att besöka:
1. Vita Villan
2. Källvägen
3. Cafe Tallbo i Övergran
4. Övergrans Gården
5. Brunnsta Gård
På söndag fick jag med mig Albin till Vita Villan mot att jag bjöd på fika.
Här står Albin framför Margaretha Rudbergs tavla.

fler tavlor av henne, jag gillade verkligen dom
ännu en...
och avslutningsvis denna underbara kroki målning - I like... och det visar sig att vi troligen gått samma kurs, känner igen rumpan... skämt åsido men det är nog så att vi gått på Wik krokikurs.


Lite interiör tips från Vita Villan, tur att jag inte slängde mina gamla lampskelett
som legat och väntat på mig i garaget.

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: