måndag, september 28, 2009

Vart tar tiden vägen?

Börjar verkligen slarva med att skriva här... undrar varför?
- nyhetens behag är verkligen över, allt fler lägger av bloggandet
- hur många orkar egentligen läsa en blogg, jag läser ingen...
- Pappa & Helena i Finland som jag började skriva för har ju ingen dator hemma ändå
- vår dator är sååå seg att man blir på dåligt humör bara man ska ladda ner och ladda upp bilder
Näe, måste nog ta mig en allvarlig funderare över om det här fyller nån funktion eller om jag ska ödsla mitt dåliga uppdateringssamvete på nåt annat.

4 Comments:

Anonymous Emilia said...

Sluta inte blogga, du är så bra!! Kram

09:46  
Anonymous Sofia said...

Instämmer med vår syster. Jag ÄLSKAR att läsa din blogg!! Blir så glad, oavsett om det handlar om fina familjen, cool konst eller dina kloka funderingar. Vill du kanske nå en breddare publik? Puss & Kram

07:39  
Anonymous Carin said...

Skärpning söstra mi! Jag älskar din blogg! Du skriver så bra och dina fotografier är underbara!
Hur skulle vi annars kunna hålla varandra uppdaterade om vad som händer?? Kämpa på och blogga när du känner för det! Kram C

11:34  
Blogger Christine said...

Ni är så gulliga... jag ska försöka att skriva lite till. Det ligger nåt i att man håller varandra uppdaterad på vad som händer eftersom jag är dålig på att ta mig tid att ringa... "ska bara..." med två katter och två aktiva ungar och en frånvarande men närvarande make hus och hem och ja ni vet...
Men det är ju ganska en vägs kommunikation - jag känner mig ibland lite ensam på denna sidan skärmen - det blir liksom en väg kommunikation, jag vill ju veta vad ni gör också.

17:03  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: