söndag, december 31, 2006

Gott Nytt År - Årets...

Jag kan bara konstatera att det varit ett dramatiskt år när jag kikar i backspegeln.
Årets student - jag pluggade webbdesign med ett gäng gymnasieelever!
Årets accesoar - Albin är så stilig i glasögon!
Årets jubilar - Jag fyllde 40år med allt vad det innebär och hade en mysig middag hemma som mamma lagat med efterföljande dans i Bålsta.
Årets kulturinjektion 1 - Barcelona, lång helg med massor av Gaudivitaminer med Pyry!
Årets milstolpe - Vi har varit gifta i 10 år! Still going strong tack och lov.
Årets kulturinjektion 2 - Visby, vi firade 10årig bröllopsdag.
Årets semester - tillbringades i Dalarna samt iFinland på besök hos Morfar & Helena.
Årets uppdrag - Pyry var ringbytningsceremonimästare på Tessan och Johans bröllopsfest ( ett år i efterskott)
Årets utmaning - Albin och Olivia testar finska som hemspråksundervisning.
Årets Ringbyte - Sofia och Per har äntligen förlovat sig, stort grattis!
Årets romaner - Liisa & Göran, Carin & Lars vi håller tummarna!
Årets aha-upplevelse - Olivia har knäckt läskoden!
Årets flopp - valet, så mycket hårt arbete som Pyry lagt ner...
Årets hemkomst - Emilia kom hem efter att ha varit i Australien i ett år tid.
Årets (40års?) kris - Christine, men det har vänt nu!
Årets bästa - Jag sa upp mig från Nordea Finans efter 16 år...
Årets vitvaruinköp - kyl, frys och induktionsspis
Årets stackare - Sally som fortfarande tampas med en skadad svans...troligen en räv.
Årets Jul - firades hos mamma i Västerås med Sofia & Per och Emilia.
Årets upprustning - i sista sekund blev Olivias rum renoverta!
Året avslutats - hos och med goda grannar!
Årets väder - kanon varm sommar och en lång varm höst och en snöfattig avslutning på året.

Och kom ihåg att årets första timma speglar resten av året, enligt korvgubben, så gör ditt allra bäst från start!
Gott Nytt År till er alla!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: