söndag, februari 18, 2007

Lördag- oj vad man hinner med om man bara vill!

Upp tidigt: 7.30 som vanligt.... och avfärd 8.15 mot Olivias fotbolls träning, denna gången var det vår tur att ansvara för Föräldrafikat så vi (Olivia , Emilia och jag) hade en massa kaffe med oss. Emilia och jag åkte vidare, stannade till hos Maire och plockade upp lite saker åt mamma, sen bar det iväg mot SATS och ett yoga pass. Jag fick komma med som gäst. Snabbt blev jag varse om att jag saknade både vighet, styrka och uthållighet, benen skakade mellan varven och balansen verkade helt ur funktion. MEN jag kämpade på rätt bra fastän Emilia gjorde sitt bästa för att "stajla" och inte asgarva åt mig... :-)
Raskt vidare hem byta om samla ihop hela truppen och åka mot Västerås. Ett stopp på Läkarmission men det var dåligt med fynd men jag lyckades ändå få med mig en tavla därifrån.
Lunch hos Mamma och Göran, mycket gott som vanligt och vi hade alla prtatat om vad hon skulle bjuda på denna gången. En god fläkfilegryta, mums. Det är verkligen en höjdare att få komma dit och veta att alltid vankas det nåt gott på bordet.

Sen blev det kamp! Vi hade bokat dubbla banor på bowlinghallen, tjejerna och killarna för sig. Mamma piskade oss stort, tror att Olivia blev tvåa och Emilia och jag på tredjeplats... Skandal
Vi tröståt en pizza innan det var dags att ställa färden tillbaka mot Bålsta och en kväll framför Melodifestivalen. Jag somnade ovaggad!
En jättebra dag, nästa år får det definitivt bli en bowlingrevanch och med start efter kl 16 när de sänker takbesysningen, höjer musiken och drar på lite neonljus, om Olivia får bestämma...
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: