fredag, februari 16, 2007

Nu är det över med gamla jobbet...

Igår blev jag trevligt avtackad...massor av folk ca 40 pers minst hade kommit, det känns ju hedrande och lite vemodigt men bra. Nu stänger jag boken efter 17 år på finansbolaget och kan börja se fram emot de närmsta 25 arbetsåren...Ha, ha, ja, så "illa" är det nog. Det känns lite "lurigt"...
Mendet ska bli kul att få fokusera fullt på mina nya uppdrag men först tar jag och barnen en avstickare till Malmö och en tripp över till Köpenhamn.

Gårdagens TV4:as Kalla fakta om Håbo/Skatten som försvann och skolproblemen, den uppsjosade stämning skapad av en wannabe som just nu bara bränner sina skepp i kommunen och människor som smyg fotar folk ger jag inte mycket för. Trist, en höna av en fjäder blev det. Men därmed inte sagt att allt inte kan bli bättre, men detta är definitivt inte rätt sätt... Sorgligt, vilka lärare vill nu komma och arbeta i våra skolor?

Strax dags att hämta syrran från tåget, det är hon läckerpastejjen som arbetar bakom YSL-disken på stora Åhlens i Stockholm!! Gå dit och handla eller bara för att säga hej!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: