torsdag, mars 08, 2007

Internationella kvinnodagen

Är det nån av er som blivit uppmärksammad idag eller vad är egentligen syftet med denna dag? Jag har då "missat" den totalt.

Visst var det väl lite härligt med ösregnet i morse, luften var varm? Lätt för mig att säga som har par tre meter till bilen och därefter kanske 3 meter till jobbet när jag väl parkerat.

Jag kom hem till dukat bord kl 17.30, maten var klar, en dubbelcd med årets Melodifestval låtar låg redan i CD spelaren och våra gamla högtalare var kopplade till förstärkaren under tv:n nu så nu blir det lite extra ljud på lördag kväll...
Så jag tar tillbaka allt det där jag sa om att inte blivit uppmärksammad på kvinnodagen; för visst är väl detta att bli uppmärksammad att ha någon som bryr sig och fixar och trixar för familjen. Tack Pyry!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: