söndag, mars 04, 2007

Abstinens, javisst..

Vilken vecka... Hur kul är det att börja ett jobb när man är allt annat är frisk och ens ena barn tom har feber vilket tillhör ovanligheterna och får vara ensam hemma i fyra dagar från kl8-17.30. Är man duktig då?
Visst är jag glad över nytt jobb och nya utmaningar men inte glad över den tokiga tajmingen.
Fixade iallafall 2000 tablettaskar till NF! Tjohoo, från ax till limpa i stort sett. Det känns kul fick chans att layouta lite i Illustrator, svårt men mycket kul!
Nåväl, veckan gick bra men fram emot fredageftermiddag var jag tvungen att åka till centrum för att få se lite folk, tänk vad härligt att få stå lite i kö och vänta på sin tur! Ha, visst är det galet, men jag har lite abstinen, trängselabstinen och den är tydligen starkare än all hals ont och hosta...men sen återvände jag till hemmetsvrå för lite räkor och vitt vin med maken! Underbar avslutning på en speciell vecka.

I ärlighetensnamn den trängseldosen räckte inte utan barnen och jag drog till Jakobsberg, IKEA och Outlet i Barkarby (Pyry var på kör kickoff) vi fikade och shoppade runt lite.
Söndag, sydde nya gardiner av tyget jag handlade på IKEA, Pyry och Olivia bakade muffins, en snabb promenad och fika innan Olivia var på sin dans och Albin var hos Erika och lekte ett par timmar.
Tyvärr kan jag så här på söndagkvällen konstatera att vi inte är så pigga ändå, Albin har öronvärk och hostar, Olivia är fortfarande förkyld och själv kliar det i hals och hostas på nätterna. Det är bara Pyry som verkar klara sig denna gången. Tur det!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: