onsdag, april 18, 2007

Tiden går...

Satte mig en stund i växthuset och klappade katt. Det borde man göra oftare sen såg jag att gräslöken behövde delas och tvätten var visst klar för hängning och fröna som jag hittade av "Spanska tagetesbuskar" ska jag posta till bästisen så blir hon glad.
Huset är tomt, Pyry är på fotbollsträning med Albin,Olivia leker hos Malin och jag är egentligen glad, Albin fick toppenfina vitsord av sin fina fröken på utvecklingssamtalet idag. Han är kanon bra vår kille.

Väntar på besked från Västerås hållet men nu vill jag inte ringa och fråga om det nåt mer. Vi håller tummarna för Mamma helt enkelt.

Bokade in lite firande av ,ig själv den 5maj, det ska bli trevligt bara vädret är varmt och gärna soligt då jag planerar att ha växthusmingel.

Appropå boka, barnen åker till Morfar och Helena i Finland 4-15 Juli. Då ska jag jobba....
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: