söndag, maj 06, 2007

Ja må ja leva!

En dag i förskott var det dags för kalas på Råbyvägen.
Massor av folk kom på "Mingel kring växthuset". Vi var runt 26st skulle jag tro, både stora. små och mittemellan. Vi hade verkligen tur med vädret, solen var framme och det blåste lite men det var ändå hyggligt "varmt".

Sussie, Carin, Mamma samt Carina i förgrunden

Vi körde lite baklängesmiddag och började med kaffekalas
och övergick sen till grillade laxpaket.

Hans, Tuula, Linda och Putte

Jag fick så fina presenter, smycken, grodor, hemgjord pläd till att ha på mig i växhuset, underbara blommor, vin, presentkort på valfri behandling och en härlig krusbärsbuske och ett fint litet vackert "Dvärgvide" träd (till vänster om zinkbadkaret) som jag planterat idag.
Passar perfekt!
Stort tack allesammans för 10 härliga timmar jag hade en kanondag!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: