söndag, april 22, 2007

Vilken härlig dag

Kaffe på sängen... ut och tvätta fönstrena efter frukosten, fortsatte sen med trädgårdsarbetet hela dagen! Grabbarna kom från fotbollsträning och då passade vi på att även laga mat utomhus!
Mums med härliga korvar och läsk ur egenhändigt gjorda sugrör (gräslök).
Sen fixade vi Albins koja till en ny plats så Albin, Alexander och även Olivia och Malin hade en härlig eftermidda utomhus.
När Olivia hade dansträning passade Pyry och jag på att ta en slinga i Vibyspåret, tyvärr hamnade vi fel och var helt plötsligt på 5km slingan. Gissa om vi fikc bråttom för att hinna tillbaka till dansen på 45min! Puh, jag var helt slut och vi hann precis hem och ta in tvätten innan regnet kom. Nu frös jag ordentligt så det blev en varm duschade medan Pyry fixade iordning en god Regnbågsfile till oss var. Pyry och Albin stack till Vetaranfotbollsträningen och själv fick jag en helkroppsmassage av Olivia! Superskön avslutning på denna dagen!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: