torsdag, januari 03, 2008

Är jag snäll eller elak nu?

Här kommer en länk för alla som är lite pyssliga och gillar heminrdeninga, bakning etc etc

http://hemochharmoni.blogspot.com/

Blir du nu alldeles matt eller tok-inspirerad och har du då tidm ork och lust att gör nåt år det.

Du glömde väl inte att kika på bloggens högerspalt där finns massor av länkar till andra helmysiga sajter...

Ja, var jag nu snäll eller elak som lade ut detta?

OBS, glöm inte att tipsa mig om du ser nåt som är fantastiskt bra!
Kram C

1 Comments:

Blogger Hem och Harmoni Marie said...

Hej hej.... testade att googla på mitt bloggnamn och vad fann jag då? :)
En SNÄLL bloggare som tipsat om min blogg.... Tusen tack!
Ha det gott och välkommen tillbaka!
:)

21:26  

Skicka en kommentar

<< Home

Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: