lördag, mars 07, 2009

Snälla,snälla, snälla vi håller tummarna i kväll.

Jag kommer att hålla tummarnaför Caroline af Ugglas ikväll. 
Hon förmedlar sin låt med en så otroooolig känsla och inlevelse att jag var tvungen att fälla en tår på väg till Hagaparken idag medans hon sjön för full styrka i bilen. 
Visst kanske inge schlagerlåt men vad gör väl det - lyssan och känn!
Här hör du hennes låt Tyvärr är Youtubes variant inte i närheten av kvalite när du hör den i stereon fast däremot så missar du henns kroppsspråk! Njut.
Så snälla, snälla, snälla jag ber dig rösta på henne ikväll.
Tveksam inför omröstning:
Duell 1 - rösta på Sarah Dawn Finer (damen kan sjunga men är visst förkyld)
Duell 2 - ditt eget val men ring inte in... (BWO gäsp...alla tre sjunger samma stämma, vilken miss!)
Duell 3 - Starpilots, absolut bäst ring, ring
Duell 4 - CAROLINE AF UGGLAS -ring och rösta, en, två kanske tre gånger...

Detta betyder att vi har enbart Sarah Dawn Finer diekt till finalist 1 och en liten kluven sits med Starpilots och Ugglas men tänk då så här: Starpilots kommer sannorlikt att ha en sommarplåga med sin hit ändå, så satsa på Caroline och se till att  Caroline af Ugglas är Finalist 2 och sen hoppas jag att ni följer mitt samt internationella juryns råd och skickar Caroline vidare, hepp!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: