söndag, maj 31, 2009

Vilken fantastisk Pingshelg - vädret har varit toppen

Tänk vad mycket gott det gör för humöret! 
Jag får energi, dock en nackdel: jag hittar 1000 saker som behöver göras - lite negativt nästan för man ska ju stanna till och njut. Memorera så att man kan komma ihåg detta när det är mörkt trist och kallt och energi nivån är låg. 
Jag ska försöka bli bättre på nuet, för ofta undrar jag vart hela dagarna tagit vägen... man bara rusar på och ärligt talat så tror jag inte att jag är så effektiv jämt. 
Jag borde stanna upp och reflektera lite då och då för att få rätt saker utförda och rätt prioriteringar gjorda. Snurrig tid vi lever i...

Morsdag - Fick frukost serverad utomhus (orkade inte liogga kvar i sängen efter kl 9 och vänta på den av dottern utlovade frukosten på sängen som aldrig kom... när den väl kom var den supergod! Slet därefter fram trimmern, (det behövdes när solen gassat efter några regniga dagar) och så var den "idyllen" förstörd... Ja, ni förstår hur jag menar... mors dag och allt. :-) 

Ringde min mamma, hon är toppen! Dessutom är hon en god planerare; hon var på väg på Birka Paradise kryssning - det var ett smart drag en dag som denna.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: