fredag, augusti 04, 2006

Klipptrenden- det var bara att haka på

Idag fick Faith ta fram saxen, nu är jag trött på att spara två tofsar i nacken som aldrig vill växa till sig, det slutar ändå med att jag fäster upp nackhåret för det är så fjuttigta att ha hängande.
Jag bad om att bli klippt som Sienna Miller och numera även Fru Beckham som låtit sina extensions falla. Jag är riktigt nöjd och så är även maken.

Maken och barnen cyklade iväg för att fiska med några vänner. Dom fick blodad tand efter gårdagens fångst: en hel liten mört som nu ligger i frysen. Vet inte varför den hamnade där och inte erbjöds katterna eller grannernas katter då våra egna verkar vara lite små kräsna.

Hörde av min lillsyrra som är i Australien, mellan raderna anar jag lite hemlängtan och det kan jag ju förstå, det är långt hemifrån och det har snart gått ett år sen hon åkte men hon verkar ha väldigt skoj också... Det blir en tid som hon alltid kommer att minnas.
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: