söndag, april 26, 2009

Pappa- synd att du inte är med på facebook

Då hade du kunnat bli medlem i gruppen "Storbacka's", där Klara Storbacka skriver:
Christine, min pappa Nils Storbacka, är bekant med din släkt men vad han vet är vi inte släkt. Heter din pappas farfar Edvard?
Min farfar hetter Willhelm och min farmor hette Gertrud, Storbacka - Småbönders - Terjärv. 
Min pappas farmor heter Sandra. 
Ethel Storbacka är min farfars syster och jobbade på porslinsfabriken.
Rurik är farfars bror och är gammal lärare. 
Bara härliga namn som ni ser... kanske vi borde döpt Albin till Rurik, lika udda som Pyry fast bara nästan.
Appropå det så var det några småbarn som ropade på Pyry på finlandsnationalmueum i helgen och han var ju tvungen att kolla vad de ville... Det visade sig att en av de små pojkarna också hette Pyry i första namn! Det var första gången som Pyry träffade någon med samma namn irl! Häftigt, att det skulle behöva ta 44 år!
Totalt antal besökare:
Besök denna månad:
Besök denna veckan:
Besök idag:
Besök online: